Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Jag är inte rädd för mörkret.

Kategori: Agnes skriver av sig

Heej alla vackra läsare och enstaka fulingar!
Idag är det fredag, och jag är helt slut. Det har varit en lång dag indeed! Först skola och sånt där, sen stack jag och Amadeus hem till mig och bakade vårinspirerade muffins, underbara! Dock blev de ganska fail när vi fått på glasyren, så det får ni inte se... ^-^ <3
Sen efter det passade jag på att sticka in till Hbg en stund för att träna på Friskis där. Varför åker jag dit om jag kan gå i Åstorp? Bra fråga. Det är nämligen så att en god vän till mamma och mig nyligen blivit ledare, och han hade ett kontrollpass typ för att de skulle kolla så att han sköter sig och sånt. Och det tycker jag verkligen att han gör! Hans något överraskade min när jag klev in och bemötte en av de tjurigaste receptiontanterna jag sett på länge var priceless.
När jag var inne i Hbg passade jag även på att sticka bort till Åhléns (tänkte gå till den där andra skivbutiken, men de hade flyttat... vilket jag upptäckte senare) och köpte Kents senaste mästerverk, "Jag är inte rädd för mörkret". Jag förstår verkligen inte hur de gör! Hur lyckas de spela in en så här fantastisk skiva på bara 17 dagar?! Längtar verkligen tills i sommar, då jag äntligen ska få se dom live <3
Så här ser jag ut nu, när jag sitter och nördar med mamma (hon betalar räkningar, jag bloggar). Skulle egentligen färgat håret nu ikväll, men det skulle inte färgas på nytvättat hår så jag gör det imorgon. Det och pluggar historia/religion, kanske sticker till Perstorp för att vara med finaste Oscar. <3
Nu blir det nog te, vårmuffins, kanske kolla på nån mysig film (sugen på Austin Powers, annars blir det nog Disney), pussar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: