Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

K.Y.A.R.Y.P.A.M.Y.U.P.A.M.Y.U

Kategori: Agnes och musiken

Heej folket! Sitter för tillfället i källaren och drogar KPP. Hon är verkligen fantastisk. Jag tycker synd om henne för att hon sätter så stor press på sig själv hela tiden, men allt hon gör är underbart. Hon, tillsammans med Sebastian från 6%Dokidoki (det är ett klädeskedja, inget band!) skapar de underbar magi, verkligen! Hon är nog den enda som kan skriva en sång om lösögonfransar... x3







Anyway, dagen har spenderats inne i Helsingborg på vad som kan bli  min nya skola, MegaMusik. Skolan var verkligen jättemysig, även om utbildningen skiljer sig en del från där jag går nu. Men min baslärare verkar helschysst, och killen som har svenskan är helt jävla galen. Han påminner mig så sjukt om Jesper Rönndahl, haha! Typ, kastar pingisbollar och skämtar med alla och är glad och skojar och sånt, det skiljer sig fett mycket från den läraren jag har nu. Och har såklart kollat in mina blivande klasskompisar, men ska nog skugga dom också en dag och lära känna dom lite bättre. ^^
Efter detta mötte jag bästaste Nea på bussen, och jag vann överlägset på Gul Bil (jag är pro!) och höll oss för skratt för de som satt bakom.

Nea: Men han är min homie!
Jag: Jaså, ya hoomie!
Nea: Ja, my hoomie!
Killen bakom: Eey hoomie!
Vi: *dör av skratt*

Nu har jag lagt över lite bilder från Fame som ska vara till mitt muntliga nationella, där jag berättar om relationer på scen, att vara fiender med sina vänner och att älska på låtsas. Intressant? You bet!

Nääe, ska börja göra mig i ordning för imorgon, då ska jag fixa cakepops med Amadeus och Li :D

Bjuder på en halvgammal bild, längtar tills det börjar växa, då blir det pannlugg <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: