Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Märker du hur fort det går?

Kategori: Agnes skriver av sig

Hääj folket! Har inte uppdaterat sen i lördags, och det har ju hänt en del sen dess! Lilla Agnes (är van att vara yngst) är nu äntligen 17 år! Det ni! Min lördagskväll var jättemysig, hade över en del folk, umgicks, åt och sen gick vi en hemmagjord tipsrunda med frågor om mig, haha! Finaste Julia vann, och det makalösa priset var en gul flugsmälla, höhöhö! :D
Som jag sa så gjorde jag en uppdatering av mitt hår! Från min snelugg... 
...till min underbara megaawesome pannlugg!!
Älskar det verkligen! <3
Nåväl, dagen har spenderats i skolan för fotande med min nya kamera, en Nikon Coolpix 310 tror jag de heter. En hybridkamera, alltså en blandning  mellan systemkamera och digitalkamera. Awesomeness! Dock måste man installera en massa program för att kunna fixa över bilderna till datorn, och det orkar jag inte nu <3
Efter skolan blev det scouterna för majblommeförsäljning och förklaring för barnen vad pronomet hen är för något, och lite träning även om jag inte riktigt hade orken.
Nu blir det sängen, har sovmorgon imorgon och ska dessutom besöka Estetik och Media för att se om jag kan passa in där. Hoppas på det bästa, annars blir det MegaMusik för min del...
Fisk, om du bara visste hur mycket du betyder för mig... <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: