Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Nervös!

Kategori: Agnes skriver av sig

Hääj folket!
Imorgon är en väldigt viktig dag för mig, för då ska jag och möta min framtid. Jag ska äntligen besöka MegaMusik inne i Helsingborg för att se om jag ska börja där till hösten när min linje läggs ner. Jag är jättenervös, nästan lika nervös som när jag skulle på min audition för att börja på Åby (andra gången gillt nu..!) Hoppas verkligen att jag kommer passa in där!
För övrigt har dagen varit ansträngande, mitt liv är ganska tufft nu och jag har knappt tid att ta hand om mig själv längre. Ska fira min födelsedag men har inte planerat ett skit.. mer än cakepops. Åh cakepops. <3
Lägger upp den här mest för att den gjorde min dag. Nu blir det te och riskakor, pussar! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: