Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Snart skola igen!

Kategori: EGO!!

Hääj folket! Tänkte uppdatera här innan jag går och lägger mig, skolan börjar ju imorgon igen och jag måste  sova om jag ska orka mig upp 20 över 6 imorgon (längtar ju inte direkt..)
Anyway, igår bestämde jag mej för att ge mig ut på en liten cykelrunda. Den slutade i en två och en halvtimmarsrunda till Bjuv. Och jag har bevis! 
Tyvärr hade jag inte så mycket batteri på kameran, men jag lyckades få en del bilder vid Vrams Gunnarstorps slott, och på den underbart vackra sjön <3
Anyway, årets sista påsklovsdag har spenderats med bästaste Elias på Väla, även om det mest var jag som köpte upp mina älskade pengar på saker jag lär ångra inom kort, men vafan ^-^ jag har verkligen börjat leva efter det där med "fuck it, i'm young!", man ska göra mycket nu som ung när man har chansen! :)
Dagens inköp;
-2 par skor, ett par rosa sneakers och ett par svarta sneakers med klack, 400 spänn tillsammans
-underbar topp som jag lär klottra ner, 80 spänn
-en röd textilpenna till ovanstående handling, 20 spänn
-en frigolitboll, 10 spänn
Vad jag ska med frigolitbollen till? Det får ni se ;)
Nåväl, nu går jag och lägger mig! Godnatt sötnosar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: