Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Vårstädning och impulsbak!

Kategori: Allmänt

Hääj folket! (lika kul varje gång att inleda så..)
Sitter med blytunga ögonlock och försöker komma på något vettigt att skriva, men som ni kanske märker går det ju inte enastående... Dagen blev på ett ungefär så som jag tänkt mig, tyvärr blev det inte så mycket plugg (läste typ bara igenom buddhismen när jag åt lunch ute på soldäcket), men har storstädat mitt rum och hittat massor av texter jag skrev när jag var yngre, med absolut noll röd tråd och alldeles för mycket fantasi om hur verkligheten är. Levde i en bubbla i många år, och gör nog det fortfarande..
Anyway, efter städning insåg jag att det var scouter, så stack på det som en påskzigenare för att kasta livlina på Gustav och slita loss hud från mitt vänstra långfinger, yay.. Och när man kom hem bakade jag lite hipp som happ mest för att det behövdes, ska ha släktkalas för moi même på fredag. Imorgon ska jag baka 6 tårtor, wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: