Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Förändringar, oh yes!

Kategori: Augusta is a happy girl

Hääj folket! Känns som det inte var så många blogginlägg sen jag blev blond, men nu har det skett förändringar igen!! Jag har länge funderat på att göra så här, men nu tog jag tillfället i akt och färgade mitt underhår i luggen! Något scene-inspirerat, men jag typ älskar scene-människor och inspireras av scenecore, ungefär så som jag inspireras av sweet lolita! :3
Nåväl, hade inte berättat för så många om vilken färg jag skulle lägga i, men det blev....
TURKÅÅÅÅÅS!!!! (extremt felstavat med flit)
Anyway, dagen har spenderats först med Ozz och Palmar hemma hos sistnämnde, och sedan har resten av kvällen spenderats med bästaste Alexander. Vi kollade på hälften Gladiatorerna och hälften Melo, mest för att se Björn Ranelid. Det måste vara det sjukaste jag någonsin sett. Seriöst. Ni som inte kollade har verkligen missat nåt... och den gick tillochmed till final. Vafan.
Sedan kollade vi på Nalle Puh, ceepeemysigt :'3
Nåväl, trött som en spade, nu blire sängen. Puss och kram och knip i stjärten!
Måste även passa på att skriva ett grattis till vackraste Billie Joe Armstrong, Green Day, som fyllde 40 igår. Underbara människa med världens finaste ögon <3 (har dessutom själv tagit bilden, ååh Ullevi 2010, come back!!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: