Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Konsertplanering i Februari

Kategori: Agnes och musiken

Hej folket! Försöker mig på kombinationen städa och blogga samtidigt, vilket ni kanske vet inte är det lättaste... Är sjuk, så har inte så mycket annat för mig. Försöker kvarhålla min awesomeness genom att kolla på massa olika klipp med Barney Stinson från HIMYM på Youtube. Ååh, du vackre Neil Patrick Harris, varför måste just du vara gay? D:
Bjuder på denna extremt derpiga bild. Hejhopp.
Anyway, som det står i överskriften är jag väldigt fundersam över hur mina konsertplaner ska se ut i sommar... 2010 gick i Green Day's och Against Me!'s tecken, 2011 i Iron Maiden's tecken.... but what about 2012? Som det ser ut nu står jag mellan två underbara band; Marilyn Manson och Kent. För tillfället ser jag fler fördelar med Kent än Manson, men jag är fortfarande inte säker... aarrgh!
Ska tänka över mitt beslut med en kopp te och några skorpor, omnomnom <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: