Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Tomas Di Leva är kärleken själv.

Kategori: Agnes skriver av sig

Hääj folket! Har inte bloggat på över en vecka (shame on me!) och typ ingenting har hänt. Förutom att min mobil lade ner, fett hårt. Men har lånat en mobil av Ozzis mamma, så jag överlever! ^^
Men jag spenderade dessutom typ hela onsdagen i fotostudion på skolan, med Nicolina som fotograf. Och trevligt var det! Bjuder på den bild jag blev mest nöjd med, hihi (hope you dont mind Nicco..)

Dagen har spenderats i Vinninge nere vid Lund hos min kusin som fyllde åtta år. Hände inte så mycket egentligen, eftersom bror inte var med blev det ganska segt... dock fick jag en hel del bra bilder på deras 6 (!) fågelhundar, som kanske hamnar här på bloggen sen! Om inte, så finns dom på min Facebook. Efter lite redigering.
Sen nu på kvällen kollade jag och modern på Melodifestivalen, mest för att vara lite svenska. Min största anledningen att kolla var för att en av världens mest fantastiska människor skulle vara med. Tomas Di Leva. Kärleken själv. Jag har alltid gillat människor som går sin egen väg, som har ett meningsfullt budskap, som gör det de älskar trots allt hat och all kritik. Människor som Di Leva, Marilyn Manson, Janis Joplin, Caroline af Ugglas... sådana människor. Nåväl...
Sitter och kollar Melo med mamma. Bara två låtar kvar, en går till final och den andra åker ut. Står mellan Di Leva och Lindgren (gissa vem jag håller på...)
TVn; ....melodi nummer 6!
Jag: .......kuk.
Mamma: Men Agnes då!
Jag: Ursäkta, penis.
Mamma: *tittar fortfarande surt på mig*
Jag: ....manligt könsorgan?
Han gick alltså inte vidare. Hade inte väntat mig det heller, folk förstår inte hur genialisk han är. Jag ska bli som honom. Jag kommer nog inte lyckas, han är vegan och jag ääälskar kött... hmm...
Aja, nu blir det redigering och chaite! Hade sötnosar! :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: