Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

2012!

Kategori: Augusta is a happy girl

Hääj folket!
Sitter i köket med mamma, sjukt trött efter gårdagens mysiga nyårsfirande i världens minsta håla med världens största berg, Nyvång, med mig, Hannah, Erika, Oscar, Alexander och Pierre! Stack dit igår vid sextiden (vi skulle vara där vid sex, och Apan hämtade mig 17.58...), och sen agerade pojkarna pizzabagare, väldigt gulligt! Kvällen fortsatte med sällskapsspel, pizzaätande, ännu mer sällskapsspel, och så pricken över i (enligt mig); min underbara chokladtårta som jag bakat dagen innan! Onyttigare finns nog inte, men gud så gott det varr! (har tyvärr ingen bild på den på Preem, alltså min Mac, men lägger upp bild så fort jag kan!)
Personligen tyckte jag inte att det sköt så mycket raketer som tidigare år (kanske för att vi var i Nyvång... hmm...), men rakettårtan vi lagt ihop pengar för var bara awesome! Bästa attraktionen i Nyvång den kvällen! Bättre än de där japanska lyktorna som ungarna inte lyckades få iväg... perfekta glödande fotbollar, enligt Ossi.
2012 inleddes med Singstar, salta pinnar och mycket falsett från pojkarnas sida. Gulligaste var väl när Apan och Ossi skulle sjunga Smells Like Teen Spirit, lät ungefär såhär;
With the lights out,
it's less dangerous (falsett)
Here we are now,
entertain us (falsett)
i feel stupid
and contagious (falsett)
Here we are now,
entertain us (falsett)
A mulato!
An Albino! (falsett)
A mosquito!
My libido! (falsett)
Yay!
Hey! Yay! (allmänt vrålande)

Det eller den där Duran Duran-låten de sjöng, Hungry like the wolf. Där gick en textrad; I'm on the hunt I'm after you. Då tyckte Ozz att det hade varit gulligt att peka på mig som satt bakom honom i soffan. Dock ville han inte vända sig om och missa texten, och pekade istället på Erika som satt bredvid mig... ASGARV!! xD
Ungefär så här såg jag ut igår ^^ dock gick axelbandet av under kvällen... -.-'
Eftersom jag sov hos Hannah, somnade vid halv sex och vaknade klockan åtta av Ozzis snarkningar (frustrerande? NI ANAR INTE!) så är jag såklart astrött idag. Blir nog tidigt i säng för mig ikväll! ;P
Ska verkligen försöka få upp filmen om min evolution under 2011, om det bara vill fungera.. isåfall finns den på Facebook!
Ha det  bra alla, och gott nytt år och allt sånt där! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: