Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Dålig uppdatering, u mad?

Kategori: EGO!!

Hääj människor!
NU har jag inte bloggat på typ hundra miljarder år. Varför? Har inte pallat. U mad brony?
Anyway, sitter och äter nudlar för tillfället. Väntar på att pappa ska komma och hämta mig, sen sticker vi iväg på utvecklingssamtal... Haha, alla andra hade det typ i höstas, bara jag kvar..! Men aja, bara att tåla.
För övrigt rullar livet på, mesta av tiden går till fotografering, manusskrivande och pojkvännen. Och lite skola, höhö...
Dåliga nyheter har nått mig dock.. sidan jag redigerar alla mina bilder med ska lägga ner i april. Me was like NNNEEEEEEEEEEUUUUUUUUUU!! D: men.. nu är alla effekterna gratis, innan fanns det vissa med premium ^^
Ni får själva gissa vilken som är redigerad... ;3
Nomnomnomomnomnomomnom! :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: