Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

"...det är inget moln, det är en koo!"

Kategori: Augusta is a happy girl

Okej folket, jag har efter alla dessa år börjat knarka Katjakaj och Bentebent igen. Detta är en av de gulligaste underbaraste serierna nånsin! Klicka Här för att komma till ett av mina favoritavsnitt, Sagan om ett moln, som egentligen var en ko. <3
För övrigt händer det inte så mycket, ska antagligen inte träna ikväll eftersom min hals gör ont, så det får väl bli tecknande eller basspelande för min del ikväll. Om jag orkar. Är sjukt trött efter skoldagen. Taggar bara inför helgen då jag ska shoppa med älskade Nea och sen fixa mitt hår (dun dun duun...) och sen till Apan och kolla film. Jag är glad att jag har såna som er. <3
Bjuder på en emobild. Ko-kiss, höhöhöhöhöhö. :'3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: