Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Fruktansvärt irriterad, jo jag tackar!

Kategori: EGO!!

Hääj folket!
Har inte bloggat på några dagar. Varför? Jag har inte pallat. Ursäkt nog?
Iallafall, jag är typ pissförbannad idag. På allt och ingenting. Mest över att min mage gör så ont att jag har svårt att tänka, att min hand inte blir bättre, att folk har så jävla svårt att lyssna och för att folk är såå mycket bättre människor än en själv. Fuck det!
Och vad är perfekt när man är irriterad och helt enkelt är den där sortens människa som slår sönder saker och vrålar? Jo, man sminkar sig extremt, lyssnar på Manson och skriver här om det. Lagom patetiskt! :D
Sluta aldrig vara du, Brian. En vacker dag ska jag få träffa dig, och bara prata ut om allt. Jag vet att du hade lyssnat när ingen annan hade gjort det.
I hate, therefor I am.

Kommentarer

  • Jessica Kiefer säger:

    you sound like i did,

    when i was a creep.

    Snap out of it.



    learn to see,

    what is real.



    Don't chase the dragon,

    the beast is inside thee.

    2012-02-04 | 13:17:13

Kommentera inlägget här: