Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

I've got sunshine in a bag.

Kategori: EGO!!

Hääj människor! Har inte bloggat på några dagar, och eftersom det varit helg och jag är en av dagens minoritetsnykterister bland unga har det typ inte hänt nånting. Eller, jag vet inte om man ska kalla mig nykterist... jag dricker enbart om någon bjuder. Och DET händer ju inte särskilt ofta...
Anyway, söndag idag, och imorgon är det skola igen. Däremot kan jag nog konstatera mig vara ganska 'normal' på den fronten att jag allt utom längtar tills imorgon, på grund av ett litet matteprov... Det är i och för sig inte så pjåkigt att börja klockan elva en måndag, men att börja med idrott... Och för er som går/gått på Klippans gymnasieskola och känner till den fruktade "julrundan" kan ni ju fatta hur taggad jag är på att ha idrott med min kära sadistlärare. Inte som första lektion. En annan anledning är att så fort jag anstränger mig minimalt ser jag ut såhär;
Precis. Inget emot rosa, men inte i hela ansiktet.
Anyway, dagen har spenderats lite bakom ratten (blir bara bättre och bättre!), och annars bara på mitt rum och en bråkdel i köket. Har i princip bara kollat multilanguage-videos, tecknat och lyssnat på Gorillaz. On Melancholy Hill är så underbar. <3
Då jag blev kär i den här bilden bestämde jag mig för att försöka rita av den. Det gick... hmm...
OH! Ni måste lyssna på min Marilyn Manson-cover jag gjorde igår! ;3
http://www.youtube.com/watch?v=0qOn4IUHrys&feature=plcp&context=C37c3b2aUDOEgsToPDskK0WrwhBRmMX4hVnOYVjBz6

Kommentarer

  • Palmar säger:

    Murdooooooooooc! :O

    2012-01-31 | 17:09:13

Kommentera inlägget här: