Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Metalfield 2012!

Kategori: Agnes skriver av sig

Hääj folket, tänkte blogga lite nu mest för att helgen snart är över och den har varit awesome!
I fredags var det kort skoldag som vanligt (perfekt start inför helgen helt enkelt..!), franskalektionen gick till att snacka om dr Martens (det är nog mitt största vill-ha i klädesväg för tillfället...), engelskan var chill och gemun gick åt att i princip bara spela piano, myspys ju! Efter skolan åkte jag och Ozzi hem till mig, och vi gick inom grönsaksaffären som ligger typ 150 (sämst på att uppskatta!) meter bort. Där skulle Ozz av någon anledning desperat ha en kokosnöt... så jag köpte en till honom. Haha, knäppis :3 <3
Sen stack vi hem till honom, åt pizza, tecknade hästar och åkte runt på isen med Hjalmarpalmar, hihi! Sen sov jag över där, somnade typ jättesnabbt, och vaknade av att Ozz stirrade på mig. Gulligt? Både och!
Sen igår begav jag, Ozz och Fisk in till Helsingborg för att besöka Metaltown, som han vunnit biljetter till! SJukt awesome var det! Först gick vi runt inne i Hbg, typ på Halméns och sånt, och givetvis in en stund på Buttericks, så nu har jag köpt hårfärg (vilken säger jag inte, höhö...) och när jag får pengar blir det klippning och blekning och sedan färgning ^^
Nu sitter jag med min metalfield-tshirt och mumsar gifflar, nomnom :) och ikväll blir det träning, för att få bort dom -.-'
Gun Held High ägde hela Metalfield igår. Seriöst. Thomas är bäst. <3

Kommentarer

  • Oscar säger:

    bra!

    2012-01-29 | 17:54:26

Kommentera inlägget här: