Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Tillbaks i skolan, jadåå!

Kategori: Allmänt

Hääj hopp!
Kände att jag verkligen måste blogga nu, med tanke på att jag inledde vårterminen 2012 idag på Åbyskolan i Klippan! Och av någonn outgrundlig anledning höll jag ändå på att missa bussen i morse, hmm...  Älskling, jag är extremt lessen över att jag var så otrevlig i morse. Älskar dig. <3
Anyway, fick veta en asbra sak idag! Jag är ju en av riksdagens försökskaniner i det här nya GY-11, som startades i höstas, och då var det tänkt att jag inte skulle kunna välja till nåt B-instrument (alltså ett till instrument förutom bas), men enligt min mentor kommer det att gå ändå! Och dessutom, så är det en hundrapoängskurs, alltså gäller den både under tvåan och trean... ASGLAD! Vet dock inte om jag ska välja sång eller piano.... ;s
Mindre bra är att jag har två lektioner imorgon. Matte, och franska. Inte så dåligt, huh? Synd bara att det är en tretimmarshåla mellan dessa och jag kommer komma hem 20 över 4..... -.-'
Bjuder på en halvsöt bild från i fredags. Sexigt, jag vet.
Nu blire hopp i säng! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: