Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Bloggar från Li's dator, yeeah! :D

Kategori: Allmänt

Heej folket! Idag har inte jag min dator med mig, så sitter vid Li's dator.. hon skriver prov, så hon behöver den inte... right?
Nåväl, det var ett tag sen jag bloggade. Idag är det FREEEEDAAAAG! (ifall ni undrar) och jag sitter och har engelska. Har haft min sista franskalektion nånsin på Åbyskolan, och eftersom jag inte kommer läsa franska på Mega även min sista på gymnasiet. Känns ganska sorgligt.. dock inte lika sorgligt som det faktum att jag måste lämna Åbyskolan och Klippan om en vecka. Jag bröt ihop lite innan och fick trösta mig med Deuskramar och Maltesers, underbar kombo <3
hej?//Katrine. (ja, man ska vara öppen för gästbloggare. Även om de inte skriver mycket.)
För övrigt går all tid i skolan till att repetera inför avslutningen och studenten, massor av stämmor som ska sättas y'know. Ikväll har jag inget särskilt planerat, blir nog bara lite fredagsmys med familjen och sånt. Och imorgon kommer hela dagen gå till att hjälpa scoutgården på deras hundraårsdag. Woohoo.
Ni får ingen bild idag, för Li har nog inga bilder på mig :'3
Hejhopp!

Kommentarer

  • LI säger:

    hehehhe, jag kanske har bilder, who knows ? haha

    2012-06-01 | 15:53:00

Kommentera inlägget här: