Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

En riktigt bra dag!

Kategori: Agnes och musiken

Hääj folket! Den annars hyfsat pessimistiska Agnes har haft en fantastisk dag! Underbart väder och glass ute i solen med Frida, helt enkelt awesome! Och eftersom det är onsdag har jag haft musik typ hela dagen, perfekt helt enkelt! Hoppas verkligen att nedläggningen av programmet inte innebär att vi måste flytta, vill inte..!

Veckan som följer lär bli ganska chill, då jag äntligen börjat organisera så blir det väl pluggande, men det verkar som det blir ett biobesök i helgen med Fisken, Apan och Amadeus (får komma på ett djur-smeknamn till honom också ju... hmm... ekorren?)

Eftersom jag bloggar från datorn i källaren kan jag inte uppdatera med nya bilder, så bjuder på en bild som Oscar tagit på mig för ett tag sen ^-^ 

Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: