Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Here's to hoping Monday never comes.

Kategori: Augusta is a happy girl

Heej folket! Hur är det en sån här lördagsmorgon (eller när ni nu skulle läsa det)? Min hals gör ont, men det ordnar nog upp sig efter lite te till frukost <3 :)
Alright, dagens planer heter filminspelning. Ska vara på scoutgården om två timmar och spela in scout-versioner av filmer, som Scout Wars och Harry Scout. It's gonna be legen-wait for it....
Sen ikväll ska jag färga om håret (samma som innan, det turkosa håller på att gå ur) och eftersom jag lagar maten lär jag stanna hemma forever abron(y) och kolla Melo i ensamhet. För ovanlighetens skull har jag ingen favorit, skulle vara Ulriks LÅT (var noga med att det är låten jag gillar, inte honom) men mina två favoriter blev utslagna för längesen, Thomas di Leva och Axel Algmark. Kyss mig! :3
Kvällen igår var mysig, även om jag var så trött att jag knappt kunde stå. Jag har saknat er, mina änglar Fishy och Ozzi... väldigt mycket. Tack för att ni är ni.
Gammal gullig bild, höhö :3
...DARY!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: