Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Livet är inte bara att blogga.

Kategori: Agnes skriver av sig

Häjsan folket! Ja, jag lever fortfarande, har bara inte orkat uppdatera här riktigt.. våren närmar sig, och ni vet säkert vad det innebär; fotorundor i det fina vädret! Har inte fotat så mycket än, men det lär bli fler bilder när blommorna börjar titta fram! :D
Vi har haft lov och nu kan jag äntligen slappna av. Hoppas jag. Mitt humör har varit käpprätt åt skogen på sistone (jag har mina skäl).. Musikmässigt har jag börjat lyssna mer och mer på Gorillaz. Fattar inte att jag inte upptäckt hur awesome de är tidigare. Kärlek på er guys (och Noodle). <3
Anyway, tänkte bjuda på min vill-ha-lista för tillfället;
* denna fantastiska klänning (den har jag bestämt mig för att köpa!)
*Übersöta strumpor, hihi ^-^
*Converse i Gorillaz-design, epic :D
*Dr Martens i gult och svart, kan inte bli mer awesome!
Bjuder även på en söt liten bild från skolan idag på mig och Deus, höhö ;3
Ingen skola imorgon, däremot andra jobbiga saker ahead... längtar inte, men det måste göras.
Puss på er, Kiddy-winkels!

Kommentarer

  • Elin säger:

    cool blogg, och jag beundrar verkligen din klädstil och stil överhuvudtaget :D

    2012-03-05 | 22:34:57
    Bloggadress: http://flicknamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: