Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Två år med min prins... <3

Kategori: Augusta is a happy girl

Heej folket, blir ett kort inlägg idag eftersom Ägget är jättesömnigt och ska snart krypa ner under sitt påskgula fluffiga täcke! Som ni kanske vet är det den 27 mars idag, men det är inte vilken dag som helst... Jag och Ozzi har nämligen två år tillsammans idag!! HELT. JÄVLA. SJUUUUKT!! :'D <3
Även om han försov sig i morse och vi kanske inte skulle träffas under skoldagen löste det sig på något konstigt sätt, så vi sågs en liten kort stund på rasten och sen stack jag hem till honom efter skolan. Han fick sina två presenter, dels ett foto på oss (höhö) och sen en present som jag skulle gett honom redan på 18-årsdagen i oktober; en cover på Rammsteins Ohne Dich. Mest för att jag vet hur mycket Rammstein betyder för honom, men också för att låten har ett väldigt fint budskap. Dock kan jag inte ett enda ord tyska, och mitt uttal låter ganska invecklat och underligt.. Anyway, håller på att ladda upp den på youtube nu. Ni lär hitta den på min kanal, Jordgubbssylt119. Kolla in där sen! ^^
Jag älskar dig så sjukt mycket hjärtat, för alltid vi. <3
Klippte lite på luggen akut igår, ska fixa pannlugg så fort som möjligt. Eller, tills resten av håret växt till sig lite..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: