Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Vädret har nåt emot mig...

Kategori: EGO!!

Heej folket! Söndag idag, och har städat som en idiot hela förmiddagen. Mamma och pappa kommer hem ikväll från deras semester i Bulgarien, och huset fixas nu in till minsta detalj. Tillochmed mitt rum ser lovande ut! ^^
Gårdagen var mysig, stack till scoutgården och spelade in lite film (dock failade mitt skådespel ashårt på Scoutanic, men skit samma) och sen var jag med Fishy resten av kvällen för hårfärgning, potatisgratäng och Angne och Svullo. Dagar med dig förgyller verkligen Elias. <3
Färgade med samma färg på samma ställe som innan, dock tycker jag att det turkosa nästan blev blått... eller?
Anyway, hittade en gammal fjompig bild på mig som ung (tror den är från 2008, har inte fyllt 13 än där), med långt hår, ett intresse för mainstreampop och egobilder, inga kunskaper om hur man spelar bas, sopran-stämma och kunde ta ett högt F utan några som helst problem. Tänk vad några år kan göra....
Ska ut nu, även om vädret inte gillar mig och blir dåligt när jag äntligen är klar med städningen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: