Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Agnes gnäller, lalala!

Kategori: Agnes skriver av sig

Heej folket! Sitter i skolan med Amadeus och Li, vi pluggar fast det går inte så bra... jag skriver på min essä i historia och religion, alltså en vetenskaplig uppsats, om sekten Guds Barn. Helt lost! Jag är duktig på att skriva med formellt språk, men jag har ont om källor och jag får inte skriva för personligt. Panik? Mais oui! Dessutom väntar morgondagen med fyra (!) nationella prov, två i engelska och två i franska... får glädja mig med att jag inom kort får lite ny ledighet under kristi flygare, men den tiden ska gå till plugg, och till Oscar. Det har jag lovat mig själv, har spenderat alldeles för lite tid med min prins under den senaste tiden!
Så här ser jag ut idag :) borde fixat mig mer i morse, men vaknade en kvart innan bussen skulle gå....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: