Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

En människa är inte tung att bära på.

Kategori: Agnes och musiken

Hejhej alla fina människor där ute! Jag går runt och lyssnar på Laleh, Bjurö klubb för att vara exakt, och städar lite. Har spenderat hela dagen inne i Hbg på MegaMusik med den klass som jag lär börja i till hösten. To be honest, verkar de vara riktigt härliga människor! Klart att jag inte öppnade mig helt, så vet inte hur folk kommer reagera på min totala randomness, men det lär nog inte bli några problem!
Haha, älskar hur folk positivt reagerar på att man är basist... så jag är nog efterlängtad :) men är orolig för att jag inte är tillräckligt bra, basisterna är helt awesome ju! Men ska göra mitt bästa, ah yeah!
Så här sexig är jag idag, ifall ni vill veta. Höhö.
Ikväll blir det rep med orkestern, men det blir inte så mycket för mig där... lagom chill. Sen måste jag verkligen fortsätta på mitt arbete i historia och religion, måste göra ännu ett mästerverk! Sen kanske det är på tiden att göra klart den där idrottsuppgiften jag började på i typ september... ^^
Kolla, nu leker den där Agnes fotograf igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: