Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Estetarblod tvättas inte bort så lätt.

Kategori: Augusta is a happy girl

Heej alla fina människor! Har inte bloggat på några dagar, och ber om ursäkt för detta! Ni fick ju aldrig chansen att se min fantastiska frisyr i onsdags! Tyvärr regnade det, så luggen pajades... dock räddade Amandas hårnålar denna katastrof <3
Det var verkligen awesome, och nacken var lockigare än en pudel typ! Blev kallad för bland annat får, pudel och troll, men sånt kan man ju bjuda på, eller hur? :)
Haha, goaste morgonfrisyren i torsdags... nu har jag duschat och sånt så håret är rakt igen tyvärr.. men funderar starkt på att permanenta det. Eller? ^^
Anyway, nu sitter jag och Oscar och lyssnar på Kent. Hade en helt fantastisk dag igår med Li, Amadeus och Johanna. Vi gick från Ica i Klippan ut till bruket, där jag hittade en mysig fallfärdig gammal bro som jag var smått nära att dö på... Men YOLO, eller hur?
Sen åt vi lite, dödade varandra med lakritsnappar och pinnar, gungade (fett läskigt, de snurrade upp mig och filmade det!) och bara hade estetarroligt! Sen drog vi, minus Johanna, hem till mig för att lyssna på Smurfhits och laga tacos. Sjukt mysigt, ni är verkligen bäst!
Fick bjuda på mig och världens bästa pojke <3
Jag måste plugga så jag äntligen blir klar med min essä, men efter det vet jag inte vad man kan hitta på.... Elias är i Ystad (snyft) och Ozzi ska repa. Funderar på att sticka til Örkelljunga, men känner ingen där... hmm.... eller Väla, måste lägga vantarna på Tenacious D's nya <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: