Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Imorgon gäller det!

Kategori: Agnes och musiken

Heej folket (var längesen jag inledde ett inlägg så),
sitter på rummet och ska strax krypa ner bland mina maskrosgula lakan och sova, men kände för att göra ett blogginlägg först. Imorgon kommer jag inte att åka till skolan, men måste däremot hinna fixa en del innan klockan två. Varför? För att då blir det spelning på The Tivoli med skolan! Är äckligt nervös må jag lova, men nu när klädesfrågan ordnat upp sig så är det mesta lugnt ;3
Så här kommer jag se ut imorgon ^^ Givetvis blir det snyggare med håret och sminket fixat (och båda skorna knutna, hihi) men det är en grund åtminstone. Då jag i mina grupper enbart spelar upptempolåtar är detta ett bra val antar jag :) ursäktar även att bilden blev lite suddig, men Eric har slickat på linsen......
Nåväl, sängen har gapat tom alldeles för länge ^^ Kommer inte sätta väckning imorgon, utan bara sova tills jag vaknar naturligt <3
Ha det bra, och dyk gärna upp imorgon! Jag, Ronja, Filiph och  håller i introt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: