Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

In every breath I take I’m breathing you.

Kategori: Augusta is a happy girl

Hääj älsklingar! Idag är jag ganska trött och sliten, men jag är lycklig. Den senaste tiden har varit en väldigt ljus tid i mitt liv, jag vet inte om jag någonsin känt sådan här glädje över småsaker. Livet går bra nu helt enkelt, jag känner nästan ingen stress längre, jag har fantastiska vänner och en underbar pojkvän. So what om jag blir pank på alla skivor som jag intalar mig själv att jag måste köpa? Känslan av musik betyder mer än pengar!
Anyway, gårdagen spenderades först med min älskade Elias på Väla, inhandlade två skivor (Tenacious D och Edith's senaste, lyssnar på den sistnämnda för tillfället) och en present till Elias, han fyller ju för fasen år om en vecka! Vad jag köpte skriver jag inte här, det är en hemlis ^-^
Fick bjuda på en bild på mina fantastiska naglar, jag älskar älskar ÄLSKAR dom!
Sen kvällen spenderades hemma hos Alexander, efter att ha fixat cupcakes (har ingen bild tyvärr, buhu). Vi var det vanliga gänget som kollade Eurovision. Och ja, vi fick vittna hur den fantastiska Loreen vann hela skiten och sopade mattan med Europa! Alla var glada och skrek, det var underbart! Mina personliga favoriter? Italiens, Irlands, Rysslands och Tysklands bidrag! Liksom; Amy Winehouse-soul, Europas favorittvillingar, gamla bedårande tanter (som jag måste berömma, vilket fakirnummer att ta ut plåten ur ugnen utan grytlappar!) och en mycket förtrollande pojke i mössa. Bättre blir det inte!
Nu tog skivan slut, så ska byta till Tenacious D och kanske jobba lite engelska. Hadet! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: