Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Jag har faktiskt lovat att aldrig dö.

Kategori: EGO!!

Heej människor! Sitter för tillfället och bara chillar, ska ta tåget om lite mer än en timme eftersom vi har nationella prov i matte idag vid tio och inga lektioner innan dess... Så lyssnar på Pokemon Soundtrack och känner nostalgin flöda genom mig. Det behövs en dag som denna.
Anyway, jag bloggade aldrig igår, men gårdagen var en ganska speciell dag för mig. Det var nämligen två år sen jag opererades. Blindtarmen, för att vara exakt. Ganska ironiskt egentligen, dagen innan vann vi Teknikåttan och sen får jag åka in på akuten i Helsingborg och stanna där i 5 dagar... Jag vet inte hur många av er som har erfarenhet av att ligga på sjukhus, men för mig var det fruktansvärt. Jag kunde knappt röra mig, min nacke värkte nästan lika mycket som magen och jag kände mig ensam. Längtade bara efter att kunna komma hem, och ta på mig jeans... äta hemlagad mat... sova i min egen säng... Det var de längsta fem dagarna i mitt liv.
Efter två år så kan man ju säga att det har läkt ganska bra...
Men aja, nu ska jag börja göra mig i ordning för ännu en skol-och musikaldag. Pussar! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: