Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Lasse Åberg är min kompis!

Kategori: Allmänt

Tjena goddagens!
Ligger för tillfället på sängen och chillar och kollar på Pokemon, är en bra bit in i den andra säsongen och har bara några få avsnitt innan jag kan börja på Johto! ..men det gör jag nog inte idag ^^
Anyway, gårdagen var fantastisk! Gick upp astidigt för att bege mig till Ängelholm och Järnvägsmuseumet. Varför? Jag skulle på mitt livs första vernissage! Utställningen som invigdes igår heter "souvenirer" och är skapad av ingen mindre än Lasse Åberg. Och han var själv där och invigde. Häftigt är bara förnamnet!
Dessutom, efter att han invigt med ett kort tal och vi sjungit för honom eftersom han fyllde 72 (!), var det tid för lite autografer och kort och sånt. Och smart som jag är hade jag tagit med min röda tshirt som jag samlar autografer på!
Ungefär så här gick det till (observera att jag var lika nervös som ett rådjur under jaktperioden);
Jag; Jag skulle vilja ha en lite annorlunda autograf, kan du signera min tröja?
Lasse; Oj, vad många autografer! 
Jag; Ja, jag samlar på dom.
Lasse; Har du Zlatan?
Jag; *skratt* nä, inte än. Det är mest kompisar och så..
Lasse; men då är jag också din kompis nu! 
Jag; (inombords) :'''D



Sjukt häftigt indeed!




Är helt fantastiskt lycklig över det här, mahahaah :D

Dock är jag inte lika lycklig över dagens strapatser... Var ute och körde med pappa, och allt, verkligen allt gick fel idag. Så fel att man liksom vill lägga sig i fosterställning i badrummet och inte komma ut på några veckor... Men det får verkligen inte hända, jag har ju en stor konsert att tänka på på onsdag! Tagga tagga tagga...

Men nu ska jag dra, hadet!

Kommentarer

  • Patricia Ståhl säger:

    OMFG! Awesome! Jag vill också ha en kompis som Lasse Åberg O.o

    2012-05-10 | 21:56:49
    Bloggadress: http://patriciastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: