Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Stolt brony och shopaholic!

Kategori: Augusta is a happy girl

Heej igen! Sitter och väntar på att maten ska bli färdig, det blir grillat ikväll! Har varit på Familia med Julia och köpt nya shorts (vita, perfekt till svart överdel!), sandaler, bh (som jag förmodligen gör om till en Pokébra ikväll om jag orkar) och, efter all denna sökan; blindbags! Ni vet, små påsar med en hemlig pony i varje. Och nu när man vet hur man kollar vilken som är i, kunde jag lätt fixa till mig en av huvudkaraktärerna, från Mane 6. Och det blev....
...RARITY! Jag är väldigt glad för detta, även om hon inte är min absoluta favorit av huvudkaraktärerna. Men hon har många underbara repliker, en fantastisk röstskådespelare (Tabitha St Germain, även röst till Granny Smith, Princess Luna och Derpy bland annat) och en extrem överreaktionsförmåga. Hon är helt enkelt awesome! Men inte lika awesome som Pinkie Pie...
Här är hela min samling, från vänster; Rarity, Fluttershy i glitter-version, Ribbon Heart, Strinkle Stripe och Lulu Luck (inköpt också idag). ^-^
Nu ska jag nog gå och äta, pussar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: