Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

Taggar inför ikväll!

Kategori: Augusta is a happy girl

Hääj alla fina! Sitter i skolan nu och har svenska, men blev precis klar med uppgiften. Nu sitter vi och lyssnar på Axel Algmark (någon spelar det, vet inte vem) och jag har bara tankar riktade mot ikväll. Klockan sju ikväll gäller det! Det är äntligen dags för premiär! Har slitit med den här musikalen sen i höstas, och nu är det upp till bevis. Dock sprack min röst igår på genrepet... Det får inte hända ikväll!
För övrigt är jag kär i vädret,  framför allt på kvällarna. Det är så mysigt att gå runt med kameran vid solnedgången i snickarshorts och inte behöva frysa. Sommaren är nära och jag älskar det!
Saknar att åka med dig på morgnarna älskling... vänta bara tills sommaren börjar på riktigt, och du tagit studenten. Då ska jag äntligen kunna spendera massor av tid med dig hjärtat. Puss! <3
Nu ska vi äta tror jag och sen idrott, kramar alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: