Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

The End?

Kategori: Agnes skriver av sig

Heej folket! Sitter på mitt rum med världens äckligasta huvudvärk och funderar på vad jag ska skriva. Det har hänt så mycket, men jag kan inte beskriva det i bilder eftersom jag inte har några bilder här och jag nyss tömt minnneskortet till datorn där nere, där bror sitter och kollar film. Great.

Anyway, gårdagen var verkligen fantastisk. För er som inte läst mitt tidigare inlägg (men det har ni VÄL...?) så hade jag konsert igår, min första... och sista. Iallafall med ES11. Att tänka på det här nu gör verkligen inte saken bättre. Hur fan ska jag överleva utan alla er? Utan mitt och Amadeus bråkande om det ska vara kaviar eller majonäs på äggen, Amandas klagande på internetet att hon inte kan publicera sina blogginlägg, Li som säger massa underliga saker som "låter bra i hennes huvud", Sebbe som aldrig kommer i tid och Eric som slickar en i nacken på morgnarna? Och givetvis alla ni andra estetare... jag kommer fan inte överleva.
Nåväl, konserten gick enligt mig bra, kände mig så lycklig på scenen med er... och när jag lyssnade på alla er andra. Jag saknar nästan ord. Medan jag skriver det här rinner tårarna som Niagarafallen ungefär. Ni är min familj, ni har blivit en del av mitt liv som är obytbar.
Ett pyntat kylskåp och en genomsvettig Agnes senare var allt över. Det gick så fort.
Idag har vi haft friluftsdag, vi vandrade i Skäralid drygt en mil, och självklart hängde kameran med! Jag hittade en gullig liten svan som ville posa ett tag, men sen tröttnade han och började attackera... men jag är svantämjare så det är lugnt! ^^
Kolla vilken fin svan jag fotat! :)
Nu ska jag glömma allt och bara sova... behöver det. Godnatt alla fina <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: