Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

I don't wanna live in a modern world.

Kategori: Augusta is a happy girl

Hejhej vackra människor och fulingar! Har inte bloggat på aslänge, vilket jag har dåligt samvete för.. men nu tar jag mig tid till ett lite längre inlägg! Hur var valborg? Min var fantastisk! Först på dagen var jag lolita för första gången offentligt, vilket såklart väckte massor av blickar och kommentarer. Men vafan, bara trevligt ju! Lolitade mig med världens bästa apa lite varstans i Åstorp, dock har jag inte så många bra bilder på mig från då ;s
Jag är glad att jag har någon som du <3
Kvällen spenderades senare med Julia, Fisken, Ozzi, Hannah, Erika och Hjalmar. Mysigt indeed! (eeyup, nykter valborg för mig i år igen..)
Första maj spenderades sedan i Helsingborg med Linnea. Var tänkt att jag skulle åkt till Fredriksdal och fotat och sånt, men det blev hamnen istället. Mysigt som fasen, även om vattnet var äckligt kallt och jag fick för första gången i mitt liv skåda räkporr.
Sen har det varit skola de senaste dagarna, klart har det varit lite segt att komma igång igen. Det kommer hända mycket nu de närmaste veckorna; spelning på Tivoli, skolarbete, musikal och sen ska man lyckas klämma in en fotografering med vackra Cherry, hur nu det ska gå till. Bara en månad till sommarlovet, darnit!
Idag säger vi grattis till världens vackraste Michael Ryan Pritchard, aka. Mike Dirnt, som fyller 40. Utan dig hade jag aldrig blivit basist eller kanske ens estetare. Jag är skyldig dig så mycket.
Nu ska jag nog till Väla med fisken och fixa en kostym till honom, pusshaj!'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: