Hanna Agnes Augusta

-en musiker med livlig fantasi!

What a feeling'

Kategori: Agnes och musiken

Hääj finisar! Som ni vid det här laget vet hade jag premiär igår... och det var awesome. Sure, jag höll på att glömma någon replik, jag snubblade nästan på scen och min röst låg på gränsen hela tiden. Men det var premiär, och då är det oftast inte helt perfekt ju! Dagens två spelningar kommer bli bättre, iallafall den första vi har på morgonen, andra föreställningen är oftast bäst och den tredje är den jobbigaste. Men det har varit fantastiskt att jobba fram allt det här! Och tack till sötnosarna Amanda, Amadeus, Li och Elias för att ni kom och kollade på mig, det värmer!
Premiären firades med jordgubbar, vattenmelon och Fisk hemma hos mig. Nu är klockan typ halv åtta och jag har lite mer än en timme på mig innan jag ska vara på plats på Björnen igen. Så... Långfrukost med tidningen? Oh yes!
Så här ser jag ut för tillfället, men det ordnar vi upp strax!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: